ضد مسی
  » مورینیو :" چه کسی بهترین لیگ جهان را برد ؟ کریستیانو "

  » آنتی مسی
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 852
بازدید ماه : 844
بازدید کل : 617679
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
تادنیا دنیاست شانسا نوکرماهاست کریـــــــــــس آقای گلهاست کریم سلطان پاسهاست په په عند دفاهاست کاکا هرکول ماهاست اینا تو تیم ماست رئال فراتر از یه باشگاست ژوزه عزیزدل هاست پپ توحسرت ماهاست مسی خاک پای ماست شانسا تیم احمقاست !!!
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» مورینیو :" چه کسی بهترین لیگ جهان را برد ؟ کریستیانو "

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید ، روز یکشنبه با آ ب ث مصاحبه کرد .مربی پرتغالی به سوالات به سبک خاص خودش پاسخ داد و همه مسائل روز را مورد بحث قرار داد ، از مسئله ماندن هیگوائین گرفته تا کفش طلا و نقل و انتقالاتی که باید در تابستان انجام شود . "من یک جوان 49 ساله هستم . بچه ها نیرو ، شخصیت و جاه طلبی من را حس می کنند . کسی که فرمان می دهد باید سرزنده باشد . سختگیر هستم . آدمی هستم که برای آزادی می جنگم . برایم اهمیتی ندارد که حرفم باعث شود که چهار جلسه محروم شوم . چیزی که عادی نیست این است که تصویر "کمال " از خود ارائه دهی آن هم در حالی که در پایان مشخص می شود که هیچ کس کامل نیست . من هیچ گاه تصویر کمال از خود بروز ندادم هر چند که برخی (اشاره به گواردیولا) این کار را می کنند . " 

ماندن در رئال مادرید :
"هیچ مربی نتوانسته بود که در سه لیگ برتر اروپا قهرمان شود . این هدفم بود . این تجربه ای حرفه ای بود که از داشتنش واقعا خرسند هستم . انتظار نمی رود که تنها کسی باشم که به آن می رسم . در عرض ده سال ، ممکن است که مربیان یا بازیکنان دیگری هم باشند که بتوانند به آن برسند . هدفم بردن لالیگا با رئال مادرید بود و پس از آن ، تا همیشه روی یکی از این سه لیگ برتر کار می کنم . اما هنوز دو سال از قراردادم در این جا باقی مانده و من و خانواده ام از ثبات لذت می بریم چرا که همیشه بعد از دو ، سه سال جا به جا می شویم . پس از ادامه دادن در رئال مادرید راضی هستیم . " 

روابط با فلورنتینو پرز :
"فلورنتینو امیدهای من را با پروژه اش و ذهنیتش تلقیق کرد . آنها مرا متقاعد کردند . فلورنتینو گفت که رئال مادرید به من احتیاج داشت . من هم در مقطعی از دوران فوتبالم و پس از قهرمانی چمپیونزلیگ با اینتر ، به رئال مادرید برای دوران فوتبالم نیاز داشتم . اگر مربی رئال مادرید نشوی ، دوران کارت کامل نمی شود . البته مهم فقط مربیگری یا بازی کردن در رئال مادرید نیست ، بلکه موفقیت حائز اهمیت است . مربیگری در رئال مادرید ، مشکل ترین بخش دوران کارم بوده است . "

روابط با مطبوعات :
"مرا دیکتاتور پرتغالی می دادنند ، این سنگین ترین حمله ایست که به من شده است . من به حملات شخصی توجهی ندارم . البته وقتی پسرم یا دخترم به من بگوید ببین بابا ، این را در موردت نوشتند شاید ناراحت بشوم .  ناراحتم می کند چرا که آنها را ناراحت می کند . آنها فکر می کنند که من هم ناراحت شده ام اما برایشان می گویم که نگران نباشند ، چیزی نشده است . " 

سبک :
"من نتایجم را می بینم . این که تیمم در چلسی چقدر گل زد ، چقدر پیروزی کسب کرد . به غنی بودن دوران کارم در کشورهای مختلف نگاه می کنم . اگر در ایتالیا مثل انگلیس بازی کنی موفق نمی شوی . نمی توان فقط به بازیکنانی اعتماد کرد که بازی را زیبا کنند چرا که ممکن است از نظر فنی خوب باشی اما در مباحث دیگر ناکام بمانی . آن چه که کسب کرده ام ، به خاطر انتقال چنین روحیه ای به بازیکنان است . من بازی زیبای رئال مادرید را دوست دارم . دوست ندارم که به خاطر مالکیت توپ ، از حریف تمجید شود . "

گونزالو هیگوائین :
" ال پیپیتا با ما می ماند . نمی رود چرا که نیازی به این کار نیست .من نمی خواهم در را به رویش باز کنم ، رئال مادرید هم نمی خواهد . او تا سالها قرارداد دارد . ال پیپیتا بازیکنی است که یک سال پیش دستمزدی کمتر از بقیه می گرفت اما حالا دستمزدش نزدیک بقیه شده است . او می تواند پیشنهادات 40 ، 50 یا 60 میلیونی داشته باشد . هر چه باشد ، برای رئال مادرید فروشی نخواهد بود . فقط مشکل این جاست که انگار باید به افرادی که می خواهند بیرون از این جا باشد اثبات کند که قصد رفتن ندارد." 


خرید یک دروازه بان :
"رئال مادرید به دنبال دروازه بان است چرا که آدان نمی ماند . در تلاشم تا آنتونیو را راضی کنم که بماند . از ایکر هم کمک خواستم . شاید لازم باشد که به او بیشتر بازی دهیم . می شود به او قول داد که در کوپا بیشتر بازی کند چرا که انگیزه اش را برای ماندن تحسین می کنم . حرفش از " عاشق رئال هستم اما می خواهم هر یکشنبه باشم " تبدیل شده به "باید جای کاسیاس را بگیرم" "

فشار روی بازیکنان :
"ایکر به من گفت :" در طول فصل لحظاتی بودند که فشار زیادی را متحمل شدیم . خودت کنار کشیدی " من به او خندیدم اما فهمیدم که منظورش چیست و او چه چیزی را می خواست تحریک کند . می خواست که کمی سطح فشارها را کنترل کند . پس از باخت به بایرن ، مهربان ترین حالتم را دید که گفتم :" نگران نباشید ، لالیگا را برده ایم ."

تعصب :
"نمی فهمم که یک مسئول لباس ها یا فیزیوتراپ که سخت تلاش می کند همه چیز را برای بازیهای تیم در هر یکشنبه آماده کند ، رئالی نباشد . مثل ریبوت که پس از فوت اقوامش همچنان در خدمت رئال مادرید بود . آنهایی که اطرافم هستند باید این گونه باشند . "

شاهین :"
"شاهین می ماند . او را در یک پیش فصل کامل با خود ندیده ایم و حالا می بینیم . "

بنزما :
"کریم خیلی خوب است . بزرگترین مشکلش این دگرگونی او بود . ریبوت در زندگی اجتماعی به او کمک کرد . زیزو هم دیگر کسی بود که به او نزدیک شد . من هم در مورد بازیش سختگیر بودم . نمی توانستم بپذیرم که آن گونه باشد . باید عوض می شد . " 

په په :
"فصل بی رحمانه ای داشت . هر کس جای او بود به انگلیس یا ایتالیا می رفت . بحث در مورد تمدید قراردادش زیاد بود اما همیشه گفت که می خواهد در رئال مادرید بماند . قراردادی که بست می توانست بهتر از این ها باشد . مردم باید ارزش کارش را بدانند . " 

نقل و انتقالات
"باید تغییراتی در ترکیب داشته باشیم . بازیکنانی که این فصل به تیم ملحق شده بودند ، حالا هماهنگ شده اند و راحت تر هستند . از سویی باید ساختار تیم را مستحکم تر کنیم . در این راه باید با مدیر و خوزه آنخل سانچز مشورت بگیریم . "

توپ طلا :
"چه کسی بزرگترین لالیگای جهان را برد ؟ کریستیانو . چه کسی چمپیونزلیگ را برد ؟ هیچ کدام . چه کسی لایق توپ طلاست ؟ کریستیانو . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:مسی را با خری هم نام کردند خر بیچاره را بدنام کردند, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
ســــــــــــــــــــــلام
رئال
کریستیانو :" وقتی باید خوشحالی کنم ، می کنم "
رئال -منچستر
برد با گل زیبای کریس رونالدو
پایان نیمه اول
خاطره دو اخراج رونالدو در مقابل سیتی
به افتخار شانسلونا
آقای خاص
مربی گرانادا :" باخت به رئال عادی است "
واکنش بزرگان و بازیکنان برتر فوتبال در مورد انتخاب نشدن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن یوفا :
حضور کریستیانو در مراسم تجلیل از کاشفش
**ایکر کاسیاس**
*رونالدو*
په په مقابل بارسا فقط دو خطا کرد و روحیه تیم را افزایش داد
به احترام کریس سکوت و رعایت کنید
"نرم شدن اخلاق مورینیو "
جلوگیری از 3-0 شدن نتیجه توسط داور
رونالدو :" این جام به ما اعتماد به نفس داد "
جکـــــــــــــــــــــــــ سالــــــــــــــــــ
امشب کریستیانو باید به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شود
قهرمانی رئــــــــــــــــــــــــــــال
ده نکته از بازی نیوکمپ
فقط به خاطر په په
الکلاسیکو و بازگشت دوئل مسی - کریستیانو
کریستیانو روی جلد PES 2013
کریستیانو به دنبال گلزنی در نیوکمپ برای چهارمین بازی پیاپی
تصاویر : پودر شدن روسونری ها
رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !
بازی دوستانه رئال
دیدار کریستیانو با یک کودک سرطانی
کریستیانو جایزه " گل 50" به عنوان بهترین بازیکن سال را دریافت کرد
رئال مادرید - بنفیکا
تصاویر رونالدو
کارلوس گونزالس (بازیکن بیسبال) :" عاشق رئال و کریستیانو هستم "
رسیدن کریستیانو در توئیتر به 12 میلیون
کاسیاس
"برنابئو تا ابد برنابئو می ماند "
کریستیانو در صدد ادامه روند صعودی
نقش مودریچ در تسریع راه انتقالش به رئال