» رونالدو و گلزنی در هفته بازی متوالی پایانی لالیگا

  » آنتی مسی
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 616827
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
تادنیا دنیاست شانسا نوکرماهاست کریـــــــــــس آقای گلهاست کریم سلطان پاسهاست په په عند دفاهاست کاکا هرکول ماهاست اینا تو تیم ماست رئال فراتر از یه باشگاست ژوزه عزیزدل هاست پپ توحسرت ماهاست مسی خاک پای ماست شانسا تیم احمقاست !!!
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» رونالدو و گلزنی در هفته بازی متوالی پایانی لالیگا

مرجع خبری رئال مادرید : اگر کسی فکر می کند که رونالدو دست از رکوردشکنی می کشد ، سخت در اشتباه است . بازیکن پرتغالی همچنان رکوردها را می شکند و از فصل بعد ، باز هم به کارش ادامه خواهد داد . 
ستاره پرتغالی ،در پایان فصل جاری ، آمار خوبی داشت . پس از تساوی بدون گل مقابل والنسیا در برنابئو ، کریستیانو سعی کرد که به رکورد جالبی برسد . این ستاره در هر هفت بازی مهم در پایان فصل ، گلزنی کرد . 
او در این بازیها مقابل اتلتیکو ، دست به هت تریک زد و در نیوکمپ یک گل مهم زد . گیخون ، سویا ، اتلتیک ، گرانادا و مایورکا ، دیگر قربانانیانش بودند . آماری که فوق العاده است چرا که فقط اولسن ، الیومادو ، پوشکاش ، هوگو سانچز و فن نیستلروی سابقه گلزنی در هفت بازی پیاپی لالیگایی را برای رئال دارند . 



 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» آلگری :" دوست داشتم مربی رونالدو باشم "

مرجع خبری رئال مادرید : ماسیمیلیانو آلگری ، مربی آث میلان گفت که دوست داشته که این فرصت را داشته باشد تا مربی رونالدو و مسی باشد . 
آلگری گفت :" کار مشکلی است . هدایت کردن قهرمانانی نظیر رونالدو و مسی یک رویاست . همه دوست دارند که این کار را انجام دهند . اما من خوش شانس هتم که ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا را دارم . " 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» نمرات بازیکنان رئال مقابل کویت

مرجع خبری رئال مادرید : یک سایت هواداری اسپانیایی به بازیکنان رئال در مقابل کویت نمره داده است . 
آدان 7 : چند واکنش موفق داشت و نشان داد که دروازه بان مطمئنی است . 
آلتین توپ 7 : تنها بازیکن 90 دثیقه ای بود . سعی کرد که بجنگد و حتی یک پاس گل هم داد . 
واران 7 : درون زمین حرفش را زد و مطمئن و جدی بود ، مثل همیشه . 
کاروالیو 3 : مثل بازیهای اخیر کند و بی حرکت بود . کاملا بی انگیزه به نظر می رسد . 
کوئنت رائو 6 : پر تلاش بود اما در چنین بازی درجه دویی هم به حملات اضافه نمی شد . پیشرفت چندانی در بازیهایش نداشته است . 
گرانرو 7 : در طول بازی همیشه حاضر بود و فصل را با فرم خوبی به اتمام رساند . 
شاهین 5 : فقط درون زمین بود و زیاد دیده نشد . به نظر می رسد که باید برای فصل بعد منتظر ماند . 
اوزیل 8 : بهترین بازیکن رئال مادرید بود . بازیکن المانی توانایی هایش را در نیمه اول به خوبی نشان داد . 
دی ماریا 8 : پر تحرک بود و از جناح خودش خطرات زیادی ایجاد کرد . یک گل زیبا و تماشایی زد . 
رونالدو 8 : یک گل زد اما بیشتر هم می توانست بازی کند . حرکات خوبی داشت . اولین کاپیتانی او بود . 
بنزما 6 : زیاد بازی نکرد . خیلی زود تعویض شد . یک شوت خوب زد و یک موقعیت خوب را از دست داد . 
کاسیاس 7 : چند بار ناچار به واکنش شد و نشان داد که همیشه حاضر است . 
آربلوا 6 : فقط در حرکات تدافعی شرکت داشت و زیاد به حملات اضافه نشد . 
سرجیو راموس 6 : معمولی بود . سعی کرد که جلوی حریف را چند باری بگیرد . 
آلبیول 6 : خوب بود و امیدوار است که بتواند در لیست نهایی یورو هم حاضر باشد . 
مارسلو 7 : بهترین بازیکن رئال مادری درد نیمه دوم بود . خوب جنگید و حمله کرد . 
په په 6 : در خط هافبک حضور داشت و بازیش زیاد دیده نشد . 
لاس 6 : پس از مدتها بازی کرد . شاید این آخرین بازیش در رئال مادرید باشد . 
کایخون 6 : پس از کایخون ، طولانی ترین حضور را در زمین داشت . پر تلاش اما بی دقت بود . 
کاکا 4 : خسته به نظر می رسید . چند موقعیت داشت که از دست داد . 
هیگوائین 6 : عملکرد متوسطی داشت . می توانست بهتر از این ها باشد .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» تیم ملی کویت 0-2 رئال مادرید / جشن فوتبال در خلیج پارس

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در پایان فصل با سفر به خلیج همواره پارس ، توانست که سه میلیون یورو را مثل آب خوردن نوش جان کند و فصلش را به اتمام رساند . 
مورینیو هم معلوم بود که نمی خواهد به بازیکنانش فشار بدهد و اگر قرارداد سفت و سخت کویتی ها نبود ، به تمامی ستارگانش بازی نمی داد . در ترکیب نیمه اولش ، از ساختار تدافعی کمتر دیده شده در کنار بهترین ساختار هجومی ممکن استفاده کرد . آدان ، آلتین توپ ، کاروالیو ، واران ، کوئنت رائو ، گرانرو ، شاهین ، اوزیل ، رونالدو ، بنزما و دی ماریا ، بازیکنان رئال را تشکیل می دادند . رسیدن بازوبند کاپیتانی به کریستیانو ، از نکات جالب این ترکیب بود . 
رئال مادرید همان طور که انتظار می رفت ، تیم غالب میدان بود و کویت تلاش می کرد که از ضد حملات یا ضربات آزاد استفاده کند . در دقایق 11 و به خصوص 16 ، بنزما دو موقعیت عالی را از دست داد تا نشان دهد که مقابل هم کیشانش ، حوصله بازی کردن ندارد و در دقیقه 23 تعویض شد . تنها موقعیت جدی کویت در نیمه اول در دقیقه 23 ، روی خروج خوب آدان دفع شد . 
بالاخره در دقیقه 28 ، دی ماریا روی یکی از حرکات انفرادی و یک شوت دقیقه ، دروازه کویت را گشود . پنج دقیه بعد روی سانتر آلتین توپ ، کریستیانو نیز موفق به گلزنی شد . 
مورینیو در نیمه دوم ، ترکیب تیمش را دستخوش تغییراتی کرد . این بار مدافعانش بهتر شدند و مهاجمانش ضعیف تر. ترکیب رئال در نیمه دوم بدین شرح بود : کاسیاس ، راموس ، آلبیول ، آربلوا ، لاس ، آلتین توپ ، مارسلو ، کاکا ، په په ، کایخون و هیگوائین . 
رئال مادرید تقریبا فاکتور خلاقیت را از دست داده بود و به نظر می رسید که همین که مثل چهار سال پیش در کشورهای عربی شکست نخورده ، برایش کافی است . همین باعث شد که بین دقایق 68 تا 74 ، ایکر سه توپگیری خوب داشته باشد تا آبروداری کند و رئال در مقابل این تیم درجه چندم آسیایی ، گلی دریافت نکند . 
در دقیقه 85 ، کاکا دو مدافع کویت را جا گذاشت و تا یک قدمی گلزنی هم رفت اما شوت آخرش ، دقت لازم را نداشت تا در نبردی که شاید آخرین بازیش در پیراهن سفید رئال باشد ، در گلزنی ناکام بماند . 
در دقایق پایانی ، رئال مادرید جان تازه ای گرفت و می خواست که گل سوم را بزند . مارسلو یکی ، دو حرکت داشت و هیگوائین نیز تلاشش را کرد و توسط بازیکنان حریف ، سرنگون شد . 
به هر صورت ، مهم سه میلیون یورویی بود که از پول چاه های نفت کویت ، به جیب رئال مادرید واریز شد تا باشگاه بتواند ، بالانس مالی خود را برای این فصل ، جور کند .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» سر گر می

سلام به همه رئالی ها من طرفدار یه سری تیم تو لیگ های اسپانیا-انگلیس-ایتالیا-ایران هستم ازتون میخوام حدس بزنید هر کی درست گفت :دو روز نام نویسنده هر اسمی که اون بگه (توهین-اسم شانسا)اینا نباشه

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» شکایت


من نمیدونم چرا باید بازی آخر رئالو پخش نکنن مگه ما رئالی ها چه گناهی کردیم 37 هفته با تمام غم ها و شادیهایی که داریم بازی رئالو دنبال میکنیم از هر طریقی شده با توسل به اینترنت  وماهواره و هر چیز دیگه علاوه بر اینکه حق مارو تو طول بازیها میخورن بازی قهرمانی رو هم پخش نکردن بی هیچ دلیلی

 

این چند ساله که شانسا که قهرمان شده از اول تا آخر جشنو خوب پخش میکردن حالا که رئال قهرمان شد حتی قهرمانیشو پخش هم نکردن ........... بخاطر همینه که میگن بارسا تی وی

 


لالیگا به این مهمی نادیده گرفته شد چون رئال قهرمان شد پارسال حتی بازی جام باشگاهای جهانم پخش کردن فقط و فقط چون بارسا بازی داشت حالا امسال اگه بازی بایرن یا چلسی یکیشونکه قهرمان میشه رو پخش کردن از من گفتن بود از بارسا متنفرم حتی آدمای صدا و سیما رو هم خریده..............

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» گزارشی از بردن جام به کلیسا : بی اعتنایی مسلمان ها به کشیش مادرید

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید ، ساعت 11:45 دوشنبه به کلیسای آلمودنا رفت . مورینیو خیلی سریع روی یک نیمکت نشست تا چشمانش را ببندد و دعا خواندن را آغاز کند . اما خیلی زود ، آندرس پاردو ، سرپرست کشیش ها در زمینه مناجات های کلیسایی ، از او خواست که در ردیف جلو و در کنار چهار کاپیتان بنشیند تا مراسم مذهبی توسط اسقف اعظم مادرید ، آغاز شود . 

ساعت 12 فلورنتینو پرز صحبت کرد :" این باشگاه می خواهد که همیشه ، از بی عدالتی بکاهد و اتحاد را افزایش بدهد . این لالیگا را به کلیسایی تقدیم می کنیم که به ما قدرت داد تا به رویا پردازی برای کمک به آنهایی که شرایط بدی دارند ، ادامه دهیم . "
کشیش آنتونیو ماریا روکو وارلا ، به عنوان رئیس اعظم اسثق های مادرید ، در کنار مدیر رئال مادرید بود و گفت :" تاریخ رئال مادرید ، سایه سن ایسیدرو و مقدسات قرن ششم را دارد . مادریدی که توانست خودش را از قوانین مسلمانان نجات دهد . " حرفهایی که به گوش آلتین توپ ، شاهین، خدیرا ، اوزیل ، لاس و بنزما نرسید . همین طور زیدان . هیچ کدام برای خوش و بش با روکو نیامدند و وارد کلیسا نشدند و فقط برای عکس تیمی حضور پیدا کردند . 
باقی تیم که کاملا از مراسم های گردشی خسته شده بودند ، هر کدام در طول مراسم مذهبی در گوشه ای نشسته بودند . در عکس ، کایخون ، آدان ، آلبیول ، گرانرو ، آربلوا و ژابی که اسپانیایی ها بودند در یک سمت بودند . کاروالیو ، په په ، رونالدو و کوئنت رائو در طرفی دیگر . جلوی مسلمان ها هم کاکا ، دی ماریا و واران بودند . 
روکورد از رکورد ها ، امتیازات و سی و دومین لالیگا صحبت نکرد و گفت :" برای آنهایی که به توانایی ها ، مهارت ها و ارزشهای ما واقف هستند ، می دانند که همه به کمک خداوند وابسته هستیم . نیروی دیگری وجود دارد که برای ما خیلی مهم است . " او با خواندن سرود سانتا ماریا ، مراسم را تمام کرد . مارسلو خیلی از این سرود خوشش آمده بود و نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد . در زمان خروج از کلیسا ، یک نفر از بیرون فریاد زد :" قهرمانان ، قهرمانان . " مورینیو نیز پیش از رفتن گفت :" شنیدن صدای هواداران خوشایند است . سعی می کنم در فوتبال و زندگی همین گونه بمانم . "


دم مسلمونا گرم راستی این شانسا یه مسلمونم داره؟

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

MARCA
http://img.kiosko.net/2012/05/16/es/marca.200.jpg
مورینیو خواستار رسیدن توپ طلا به رونالدو شد 
مورینیو :" 50 گل مسی به هیچ دردی نمی خورد "
" ... مثل 40 گلی که پارسال رونالدو زد "
رودی در این تابستان دوباره پیراهن سفید تیم بسکتبال رئال را به تن می کند

as
http://img.kiosko.net/2012/05/16/es/as.200.jpg
بله ، برنابئو در دست تعمیر است
رئال مادرید ، بازسازی صندلی ها و سرویس های بهداشتی را شروع کرد
14 هزار صندلی عوض می شوند و 240 توالت در بازی پیشکسوتان رئال - منچستر در روز 3 ژوئن ، قابل استفاده نخواهند بود
مورینیو ، از ستارگانش در بازی دوستانه با کویت استفاده می کند

ٍEl Mundo Deportivo
http://img.kiosko.net/2012/05/16/es/mundodeportivo.200.jpg
سراب دروغین
تصاویر ال موندو از سرویس های بهداشتی بی عیب و نقص برنابئو
توجیه فلورنتینو برای ندادن استادیوم برای فینال کوپا ، در هاله ابهام
چه نیازی به تعمیرات در این توالت هاست ؟
رئال مادرید پس از بازی بارسا - اتلتیک ، چهار بازی را برنامه ریزی کرده است

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» رونالدو در ترکیب برتر بیست سال اخیر لیگ انگلیس

 کریستیانو رونالدو ، مهاجم رئال مادرید در ترکیب برتر بیست سال اخیر لیگ انگلیس قرار گرفت . ستاره پرتغالی منچستر یونایتد ، به خوبی توانایی هایش را در فوتبال جزیره به اثبات رساند .
در این نظرسنجی که توسط علاقمندان به فوتبال انگلیس قرار گرفته است ، ستاره پرتغالی هم در تیم منتخب هواداران قرار گرفته و هم در تیم منتخاب کارشناسان .
تیم منتخب هواداران بدین شرح است : اشمایکل ، گری نویل ، تونی آدامز ، ویدیچ ، اشلی کول ، اسکولز ، جرارد ، گیگز ، رونالدو ، هانری و شیرر
تیم کارشناسان نیز بدین ترتیب می باشد : اشمایکل ، گری نویل ، تونی آدامز ، ردیناندز ، اشلی کول ، اسکولز ، روی کین ، گیگز ، رونالدو ، هانری و شیرر .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» نظرات منتخب(هادی با وقار)

به نظر من اکثر طرفدارهای بارسا در ایران چیزی از فوتبال نمیفهمن(بلانسبت اونایی که طرفدارای قدیمی بارسا هستن) ، نه به خاطر اینکه طرفدار بارسا هستن ، بلکه به خاطر اینکه معمولأاین جور آدما فقط به دنبال یه تیم قوی میگردن که فقط ببره ، چون توانایی و طاقت باخت رو ندارن. بارسا مگه چند ساله شده یه تیم تراز اول؟ اوج بازیهاش تو همین 5 سال اخیر بوده دیگه. والله... تو همین چند سال طرفداراش 100 برابر شدن. ولی تیمهایی مثل رئال و منچستر از قدیم و ندیم همینی بودن که هستن ، همیشه تو یک سطح بودن و مثل تمام تیمها افت و خیز هم داشتن. من بارها و بارها از طرفدارای بارسا شنیدم که :ما زیاد اهل فوتبال نیستیم فقط چون بارسا همیشه میبره طرفدارشیم. عین روز واسم روشنه که وقتی ژاوی و اینیستا و مسی از این تیم برن ، بارسا افت میکنه و اون روز رو میبینم که وقتی تلویزیون داره بازی بارسا و مثلأ سویا رو نشون میده طرفدارای ألانش یا خوابیدن، یا اصلأ خبر ندارن که تیمشون بازی داره ، یا واسشون مهم نیست و دارن شبکه 5 سریال نگاه میکنن. میگید نه ؟ تا چند سال آینده خواهیم دید، طرفدارای بارسا هستن ما هم هستیم.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:مسی را با خری هم نام کردند خر بیچاره را بدنام کردند, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

چو رئال نباشد،تن من مباد

 

بدین بوم و بر زنده یک تن مباد،

 

اگر سر به سر تن کشتن دهیم،

 

از آن بهتر است که قلبمان را به بارسا دهیم !

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» ادامه عکسها تو کویت

http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_126/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_126.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_128/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_128.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_131/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_131.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_129/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_129.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_134/LCO/Ies/Real_Madrid_Kuwait.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_135/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_135.jpg

http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_136/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_136.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_132/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_132.jpg

http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_124/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_124.jpg

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» فقط دو رئالی در تیم برتر فصل سایت لالیگا !

مرجع خبری رئال مادرید : سایت رسمی لالیگا ، یازده نفر برتر فصل 12-2011 را اعلام کرد که فقط دو بازیکن از تیم قهرمان یعنی سرجیو راموس و کریتسیانو رونالدو در آن هستند . 
این ترکیب کاملا عجیب به نظر می رسد چرا که کاسیاس ، ژابی ، اوزیل و بنزما ، کاملا شایستگی حضور در این لیست را داشتند . نماینده بارسلونا در این لیست هم فقط مسی است . 
این ترکیب بدین شرح است : روبرتو ، سرجیو راموس ، خاوی مارتینز ، خوردی آلبا ، رائول گارسیا ، میچو ، ده مارکوس ، رونالدو ، مسی ، فالکائو و کونه .

http://www.defensacentral.com/userfiles/-equipo-de-la-liga-BBVA.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» تصاویر : رئال مادرید در کویت

حضور رئال مادرید در قطر ، سر و صدای زیادی را در این کشور حاشیه خلیج پارس به راه انداخته !!!!!
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_119/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_119.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_120/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_120.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_127/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_127.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_122/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_122.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_123/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_123.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_125/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_125.jpg 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» رونالدو نازاریو :" رئال بهتر از بارسا بود ، این خیلی حرف است "

رونالدو نازاریو ده لیما ، یک کهکشانی بی بدیل است . او بازیهای تیم مورینیو را به طور مستقیم می ماند . او که در جشن قهرمانی رئال مادرید شرکت کرده بود در رستوران ده ماریا در مادرید ، با مارکا صحبت کرد .
چه حسی داری که به مادرید برگشتی و قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را دیدی ؟
از نحوه قهرمانی رئال در اللیگا خیلی خرسند شدم . باید به آنها تبریک گفت چرا که لایقش بودند . بهترین تیم تورنمنت بودند ، فصل فوق العاده ای داشتند و آمار شگفت انگیزی به ثبت رساندند . از پرزیدنت فلورننتینو ممنونم که مرا به جایگاه ویژه در برنابئو دعوت کرد تا جشن قهرمانی را ببینم . واقعیت این است که از دیدن این جشن ، هیجان زده شدم و جو برنابئو ، جادویی بود .

کاری که در رئال مادرید در این فصل کرد را چطور و با چه کلماتی توصیف می کنی ؟
فقط می توان گفت که بهتر از بارسلونا بودند و این خیلی حرف است چرا که آنها به یک حریف خیلی قدرتمند ، غلبه کردند . آنها عادلانه قهرمان لالیگا شدند چرا که بیش از هر کسی ، برنده بودند و توانستند که رقابت کنند ، رکوردها را بشکنند و در زمین های مشکلی نظیر نیوکمپ ، برنده باشند . ثباتی که در این ماه ها داشتند ، کلیدی بود . باید تحسین کرد .

فکر می کنی که عامل اصلی این موفقیت ، مورینیو باشد ؟
خب این کار کل تیم شامل کادر فنی است . اما حقیقت دارد که مورینیو یک مربی باهوش است . بازیکنان زیادی بوده اند که در تیمهایش با او کار کرده اند و با یکدیگر ، هم کلام شدیم . موفقیت هایی که وجود دارند ، عادی نیست . طبیعی نیست که در چهار کشور مختلف ، قهرمان شوی .

دوست داشتی روزی مربی تو هم باشد ؟
بله ، دوست داشتم . یکی از بهترین هاست .

چه نظری در مورد فصل کریستیانو رونالدو داری ؟
بازیکن فوق العاده ایست . گلهای زیادی در این فصل زد اما در چند سالی که در رئال مادرید بوده هم همین طور بوده است . بازیکن بزرگی است .

می توانی از میان مسی و رونالدو ، یکی را انتخاب کنی ؟
برابر هستند . مسی و کریستیانو رونالدو ، بهترین های جهان هستند . کاری که هر دویشان کرده اند ، شایستگی های زیادی را بروز می دهند .

فکر می کنی دوره موفقیت های رئال مادرید با مورینیو شروع شده است ؟
در این فصل خیلی خوب بازی کردند و توانستند که لالیگا را ببرند و به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسند که در آن جا در پنالتی ها اوت شدند . ناراحت کننده بود . اما این یک تیم سرحال است که مثل یک سد بازی می کند . مهم ، کارهای تیم است . بردن جامی همچون لالیگا خیلی مهم است . فکر می کنم که فصل بعد به بردن ادامه می دهند چرا که مشخص است که می توانند به روند رو به رشدشان ادامه دهند .

می توانند به دهمین چمپیونزلیگشان برسند ؟
بله ، البته . این فصل ، در روند خیلی خوبی در چمپیونزلیگ بودند و در پنالتی ها مقابل بایرن مونیخ حذف شدند . این شانسی است . در آستانه فینال بودند . اما یک جام بزرگ دیگر را بردند . لالیگا خاص است ، به خصوص اگر که تیمی نظیر بارسلونا را شکست دهی .

همچنان با رئال مادرید در ارتباط هستی ؟
هر زمان که امکانش باشد به این جا می آیم چرا که دوستانی دارم . اما در حال حاضر مشغول کارهای دیگری هستم . مثل حضور در کمیته میزبانی جام جهانی در برزیل .

فکر می کنی که نیمار در تابستان به رئال مادرید بیاید ؟
او در برزیل راحت است . خوب بازی می کند و پیشرفت می کند . فکر نمی کنم که پیش از جام جهانی 2014 ، جایی برود .

شغل فعلیت چیست ؟
همچنان با فوتبال در ارتباط هستم . فیفا مرا به عنوان عضوی از کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی در کشورم انتخاب کرده است . می توانم به مسائل زیادی برای برگزاری مراسم کمک کنم . دوست دارم با فوتبال در ارتباط باشم . به اتحادیه فوتبال کشورم هم مشورت می دهم .

راضی هستی ؟
بله ، در مرحله دیگری از زندگیم هستم و کفش هایم را آویخته ام . آسان نیست که بازی کردن را متوقف کنی اما زمانش بالاخره می رسد و باید آن را بپذیری .

با کهکشانی های دیگر در تماس هستی ؟
گاهی با آنها صحبت می کنم . می دانم که روبرتو کارلوس در مسکو خوب کار می کند . اما سرش شلوغ تر از من است .

 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» کاسیاس :" یک جشن در کویت برپاست "
ایکر کاسیاس در کویت در کنفرانس مطبوعاتی ، پاسخگوی خبرنگاران بود . در مورد هدف رئال مادرید از بازی در این کشور حاشیه خلیج فارس گفت :" با ایده بازی کردن آمدیم و فکر می کنم که این یک جشن در کویت خواهد بود . اما سعی می کنیم که شخصیتمان را پس از قهرمانی در لالیگا حفظ کنیم . می خواهیم که بازی خوبی داشته باشیم ، برنده باشیم و مردم را شاد کنیم . "
در مورد کریتسیانو رونالدو نیز گفت :" یکی از دو بازیکن تاثیرگذار فوتبال دنیاست . یک بخش مهم از رئال مادرید است و مهمتر از همه این است که با وجود رقابت احتمالی ، اکنون یک رده از همه بهتر است . مسی هم همین طور است . هر کسی یکی از آنها را ترجیح می دهد اما هر دو یک رده بالاتر از بقیه هستند . "

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» مورینیو :" کریستیانو کامل ترین بازیکن دنیاست "

 خوره مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی ، دقایقی پس از حضور در کویت صحبت کرد . در یک جو آرام ، مربی رئال مادرید از پیروزی مقابل تیم کویت ابراز خرسندی کرد . مورینیو گفت :" برای اولین بار است که به کویت می آیم و حس کنجکاوی زیادی دارم . " وی همچنین قول داد که رئال مادرید با بیشترین قوایش بازی کند :" برای بازی کردن در این جا هستیم ، نه گردش . رئال مادرید همیشه باید ببرد چرا که شخصیتش این را نشان می دهد . پس با تمام قوا بازی می کنیم . بهترین تیممان را آورده ایم و با تمام قوایمان بازی می کنیم . "
مربی که در کنفرانس مطبوعاتی مدام با ایکر کاسیاس شوخی می کرد ، پیش بینی کرد که بازیکنانش نمایش زیبایی ارائه دهند . وی افزود :" کمی خسته هستیم و تقریبا تمامی بازیکنانم آماده یورو می شوند . ما با تمام توانمان بازی می کنیم تا شخصیت رئال مادرید را نشان دهیم . اما امیدوارم این بازی دوستانه باشد و مصدومی نداشته باشیم . دوست ندارم یکی از بازیکنانم به خاطر این بازی ، یورو را از دست بددهد . ما در این جا هستیم که اشتیاق به قوتبال را در کویت افزایش دهیم ، امیدوارم شرایط روبراه باشد . "
در کویت هم بحث در مورد رسیدن توپ طلا به مسی یا رونالدو مطرح شد که مورینیو به ضرس قاطع گفت :" اگر در فوتبال ، به حث روی آورده شود ، باید کریستیانو این عنوان را ببرد . او بازیکن خاصی است . کامل ترین است . با ضربه سر ، کاشته 30 متری ، ضد حمله و ... گل می زند . بازیکنی است که همه کاری می کند . "
این حضور در مقابل مطبوعات ، بیش از 15 دقیقه طول نکشید که با لبخند طولانی مورینیو همراه شد چرا که در مورد این از او پرسیده شد که با این که چهره اش غیر صمیمی به نظر می رسد ، آدم خوش مشربی است . مربی پرتغالی لبخند زد و گفت :" این که خوش رو هستم به این خاطر نیست که اکنون در تعطیلات هستیم بلکه به این دلیل است که نمی خواهم تصویر خوبم را در این جا خراب کنم . " پاسخ مورینیو ، با تشویق برخی خبرنگاران کویتی همراه بود که یکی از آنها در پایان کنفرانس مطبوعاتی ، شعار " لعنت به بارسا " را سر داد .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» شادی پس از گل

http://ahmadreza22.persiangig.com/536380_293100404109208_122883971130853_669670_381083332_n.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» مثل سیب از وسط دو نصف شده

http://ahmadreza22.persiangig.com/560694_357782620940359_187054978013125_1077586_6228252_n.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» شغل مسی

http://ahmadreza22.persiangig.com/427753_223601634404708_100002646199432_410513_1020330246_n.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» باز ویا بدون ویلچرش اومد تو زمین

http://ahmadreza22.persiangig.com/208486_163941123665035_121663721226109_409635_7922462_n.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

http://ahmadreza22.persiangig.com/524768_373924892659465_187054978013125_1112295_1584459742_n.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» عکـــــــــــــــس های آنتی بارسا


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» والپیپر های خوشگل رونالدو

Cristiano Ronaldo wallpaper in Full HD (1920x1080): The entertainer is coming back


Cristiano Ronaldo wallpaper (1090x787): Happy New Year 2011


Cristiano Ronaldo wallpaper (1280x768) - CR7: All round player


Cristiano Ronaldo wallpaper (1024x640): The most flexible athlete in the World. Cristiano Ronaldo reaches the ball with Pellegrini in the background


 

Cristiano Ronaldo wallpaper (900x675): Happy Birthday Cristiano Ronaldo


Cristiano Ronaldo wallpaper (1024x768) - CR7: Legend in the making


Cristiano Ronaldo wallpaper (1024x768) - CR7: Never give up


Cristiano Ronaldo wallpaper (800x516) - CR7: Faster than light


Cristiano Ronaldo wallpaper in Full HD (1920x1080) - Ronaldo: Star of the Bernabéu


Cristiano Ronaldo wallpaper (1024x536) - CR7: White Knight


Cristiano Ronaldo wallpaper in HD (1600x800) - Cristiano Ronaldo: Marking an Era


Click here to enlarge


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» نه رئالی در لیست نامزد های "اونزه طلایی "

بارسلونا و رئال مادرید ، بخش اصلی نامزدهای جایزه " اونزه طلایی " ، یکی از قدیمی ترین جوایز فردی فوتبال جهان در کنار توپ طلا را تشکیل می دهند . 11 بارسایی و 9 رئالی ، بخشی از لیست 90 نفره مجله فرانسوی " اونزه موندیال" هستند .
مارسلو ، راموس ، کریستیانو ، کاسیاس ، اوزیل ، بنزما ، په په ، ژابی و خدیرا از رئال مادرید و پیکه ، بوسکتز ، ژاوی ، والدس ، آلوس ، پویول ، اینیستا ، مسی ، الکسیس ، آبیدال و سسک از بارسلونا ، این نفرات هستند . منچستر سیتی نیز صاحب 8 نماینده است اما چلسی ، فینالیست چمپیونزلیگ ، حتی یک نماینده هم ندارد .
در مجموع ، 11 اسپانیایی در این لیست هستند که به جز رئالی ها و بارسایی ها ، داوید سیلوا از سیتی هم بخشی از آنهاست . از میان باشگاه هایی اسپانیایی دیگر هم فالکائو از کلمبیا و رامی از والنسیا در این لیست حضور دارند .
مسی در سه دوره گذشته ، برنده این جایزه شده و رونالدو در سال 2008 به آن رسید . پلاتینی ، مارادونا ، فان باستن و زیدان هم سابقه بردن این جایزه را دارند . در لیست بهترین مربی هم نامهایی نظیر مورینیو ، گواردیولا ، فرگوسن ، مانچینی ، آلگری و کلوپ ، دیده می شوند

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» برنامه کاری رئال مادرید در خلیج پارس

 کویت ، بی تاب سفر رئال مادرید است . امروز ، رئالی ها راهی این کشور می شوند تا فردا با تیم منتخبشان بازی کنند . رئال مادرید که دیروز جشن های قهرمانی در لالیگا تمام کرد ، امروز صبح راهی خلیج فارس شده است . این اولین باری است که رئال مادرید در این کشور بازی می کند .

http://s5.as.com/recorte/20120515dasdasftb_32/XLCO/Ies/20120515dasdasftb_32.jpg

استقبال ، تاریخی و بی سابقه خواهد بود . کویتی ها در استادیوم کیفان ، منتظر رئال مادرید هستند (گنجایش استادیوم 18500 نفر است و فقط 2000 صندلی باقی مانده است . ) این در حالیست که قیمت بلیط ها خیلی بالاست . بین 25 تا 150 دینار (70 تا 415 یورو) عارف اسوادل ، بنیانگذار و مدیر کانون هواداری " تورو بلانکو " که تنها کانون هواداری رئال مادرید در این کشور است گفت :" بلیط ها گران هستند اما در کویت می دانند که چه تلاش هایی برای آوردن بهترین تیم جهان ، صورت گرفته است . برایمان سخت است که قیمت بلیط ها را بپردازیم اما ارزشش را دارد . " قیمت این بلیط ها ، به خاطر قرارداد نجومی است که برای برگزاری این بازی با رئال مادرید بسته شده است . رئال مادرید برای برگزاری این بازی با تمامی ستارگانش به استثنای مصدومان ، بیش از 2.5 میلیون یورو دریافت کرده است .
افرادی که نمی توانند در استادیوم ، حضور پیدا کنند ، می توانند بازی را از طریق کویت تی وی تماشا کنند ، شبکه ای که حق پخش بازی را در اختیار دارد و آن را به بیش از ده شبکه عربی فروخته است . تنها دشمن رئال مادرید در کویت ، گرما خواهد بود . دمای هوا در حال حاضر در این کشور ، بین 36 تا 38 درجه سانتی گراد است . البته این دما در زمان بازی ، تا حدودی کاهش می یابد (بین 33 تا 35 درجه)
البته قرار است که برای این بازی ، پیراهن رئال مادرید هم دستخوش تغییراتی شود . زمانی که رئال مادرید برای ساخت جزیره اش در امارات ، پیمان همکاری امضا کرد ، صلیب روی پیراهن برداشته شده بود . این صلیب ، اشاره به پادشاه آلفونسوی هشتم دارد و قرار است که به جایش کلمه " رئال " قرار داده شود . رئال مادرید نمی خواهد که این صلیب ، توهینی به مسلمان هایی باشد که اکثر جمعیت کویت را تشکیل می دهند .

فعالیت های تبلیغاتی
این بازی ، تنها اتفاقی نیست که در کویت رخ می دهد . به محض فرود ، رئال مادرید راهی هتل سلطنتی می شود که مورینیو به همراه یک بازیکن ، در آن جا در کنفرانس مطبوعاتی ، حضور پیدا می کنند . سپس ، میزبانی رسمی توسط شیخ صباح الاحمد در قصرش صورت می پذیرد ، کسی که سرمایه سفر رئال مادرید را تقبل کرده است . در تمامی سفر ، امنیت شدیدی برای رئال مادرید در نظر گرفته می شود . مسئول برقراری امنیت ، تیمی است که قرار است مسئولیت امنیت المپیک لندن را هم داشته باشد .
هدف رئال مادرید از این سفر این است که روابطش با آسیایی ها را تقویت کند . چرا که پیشرفت فوتبال در این منطقه ، قابل توجه است . تورهای تابستان گذشته نیز به کشورهایی نظیر چین نیز این را نشان می دهد . رئال مادرید در سال 2008 نیز با النصر عربستان بازی کرد که با حضور 67 هزار تماشاگر با نتیجه 4-1 ، شکست خورد .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» مورینیو :" رونالدو باید به توپ طلا برسد "

 خوزه مورینیو در مصاحبه با روزنامه رکورد ، به تمجید از لالیگایی که رئال مادرید برد ، پرداخت . مربی پرتغالی گفت که در میان چهار کشوری که در آن به قهرمانی لیگ رسیده ، لالیگا بیش از همه آزارش داده است .
مربی پرتغالی گفت :" به ارزش همه لیگ ها واقف هستم . این انکار نشدنی است . اما می توان گفت که این سخت ترین تورنمنت از میان هفت لیگی است که برده ام . باید به خاطر داشت که با اینتر در آخرین بازی ، تورنمنت را بردم . "
وی افزود :" اما امسال مشکل تر بود چرا که حریفی داشتیم که به عنوان بهترین تیم در سالهای اخیر شناخته می شد . در طول فصل ، فشار زیادی وجود داشت چرا که اگر امتیاز می دادیم ، به ما نزدیک می شدند . این یک جنگ غول آسا در میان دو باشگاه برتر جهان بود . پس مشکل ترین بود اما خیلی عادلانه بود . "
خوزه مورینیو در مورد یورو و کریتسیانو رونالدو هم صحبت کرد :" رئال مادرید یک چیز است و تیم ملی یک چیز دیگر . در تیم ملی ، آن تیمی که در این جا وجود دارد ، موجود نیست و نمی توان انتظار داشت که رونالدو ، 10 یا 15 گل بزند . هر چند که او بهترین بازیکن جهان است . "
مربی پرتغالی همچنین در مصاحبه با شبکه سیک ، توپ طلای 2012 را مال رونالدو دانست :" کریستیانو باید به توپ طلا برسد . آن را به برنده آقای گلی نمی دهند چرا که پارسال هم به آن رسیده بود . اما گلهایش به ما یک جام داد . "
مورینیو اعتقاد دارد که :" مسی 50 گلی زد که به هیچ دردی نمی خورد . همچون 40 گلی که رونالدو در فصل گذشته زده بود . کریستیانو ، ال پی چی چی را نبرد اما به نظرم باید به توپ طلا برسد . "
مربی ستوبالی در مورد رسیدن به رکورد تاریخی 100 امتیاز هم گفت :" مهم ، رسیدن به قهرمانی بود اما وقتی به آن رسیدیم ، می توانستیم به 100 امتیاز برسیم . انگیزه زیادی داشتیم و به دنبال این پیروزی ها بودیم . رئال مادرید 32 قهرمانی در لالیگا دارد اما این تیم به عنوان تیم 100 امتیازی در اذهان می ماند . به نظرم رسیدن به این رکورد ، خیلی مشکل است . "

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 


 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» قرعه کشی کاسترول با جایزه ملاقات با رونالدو

مرجع خبری رئال مادرید : شرکت روغن موتور " کاسترول " کارش را در شبکه های اجتماعی از طریق فیس بوک و توئیتر آغاز کرده است . حالا آنها قول داده اند که برنده قرعه کشیشان ، بتواند شخصا با کریستیانو رونلادو دیدار کند . در این مسابقه قرار است که هر کسی زیباترین تصویر از خوشحالی رونالدو را برای انتخاب شدن به عنوان نماد کاسترول ، برای این شرکت ارسال کند . 
برنده همچنین این فرصت را دارد تا در کلیپ " آخرین تست " با حضور کریستیانو رونالدو شرکت کند . این کلیپ ، ادامه ویدئوهای قبلی کاسترول در مورد توانایی های بدنی ستاره پرتغالی است .


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» بوتراگوئنو :" این بهترین ترکیب تاریخ است "

مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید ، دیروز در مصاحبه با رادیو گاستا به بررسی فصل رئال مادرید پرداخت . بوتراگوئنو گفت :" اعتقاد دارم که این بهترین ترکیب تاریخ رئال مادرید است . کاری که انجام داده اند ، بی نهایت مشکل است . 100 امتیاز ، 121 گل ... مردم عدت کرده اند که این را زیاد مهم ندانند . اما رسیدن به این رکورد خیلی مشکل است . به طور میانگین ، بیش از سه گل در هر بازی . شاید سال بعد بتوانیم بهتر هم باشیم اما می دانیم که باید خیلی عالی باشیم تا دست به کاری مشابه بزنیم . فکر می کنم که این ، بهترین ترکیب تاریخ است . "
به عنوان نماینده مدیریتی ، از مورینیو حمایت کرد :" او بی نهایت جنگنده است . لیگ را در چهار کشور متفاوت برده است . می داند که این ورزش چیست و چطور ، لیدر این گروه باشد . شخصیت و جنگندگی که دارد ، با هر چیزی در فوتبال ، هماهنگ است . مورینیو برای ساختار این باشگاه ، خیلی مهم است . به نظرم در شرایط متفاوت ، برخی افراد ممکن است که واکنش های متفاوتی داشته باشند که باید به آنها احترام گذاشت . " 
بوتراگوئنو در مورد رفتن گواردیولا هم صحبت کرد :" باید گفت که درخشش رئال مادرید با توجه به رقیبش در تورنمنت ، بیشتر شد . بارسلونایی که با تمام قوا بازی می کرد و بازیکنانی داشت که در میان بهترین های جهان است ، گواردیولا چهار سال ، با فشار زیادی کار کرد و عملکرد خوبی داشت . پیدا کردن یک مربی که این قدر زود به موفقیت برسد ، مشکل است . بارسا به او مدیون است اما همان طور که خودش گفت ، زمانی می رسد که انرژی وجود ندارد . یک حریف جدید ، وجود دارد . تیتو ویلانوا جایش را گرفته است و باید دید که چه می شود . البته که ترکیب بزرگی دارند . "
بوتراگوئنو در پایان از آکادمی گفت :" افراد آکادمی ، خیلی عزیز هستند . نمونه بارزش هم استبان گرانروست . هواداران هر وقت که او شرکت می کند ، خوشحال می شوند . هواداران خود را با آکادمی وفق می دهند چرا که آنها اصالت ما هستند . اما درست است که افراد آکادمی ، مشکلاتشان بیش از قبل است . آنها باید با بهترین های جهان بجنگند در حالی که در زمان ما ، فقط دو خارجی وجود داشتند . اما نباید نا امید شوند . " 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» "حرکت معنی دار مورینیو"

در جشن قهرمانی ، یک اتفاق افتاد که می تواند نمادی از تیم و بازیکنانش باشد . در سالی با آماری فوق العاده اما پر از پریشانی ، مورینیو مقابل بازیکنانش به نشانه تشکر از آنها ، زانو زد . حرکتی که در حضور بازیکنان آکادمی هم بود که دوست دارند در آینده ای نزدیک ، به کمک تیم اصلی بیایند . پس از اتمام طلسم لالیگا ، شاید زمان آن باشد که به بازیکنانی از آکادمی می آیند ، با صبر بیشتری توجه شود . می توان برای فصل بعد ، به توانایی های آنها اعتماد کرد .
بازیکنان آکادمی دوست دارند که مربی ، بیش از دو فصل گذشته به آنها نگاه کند و بیشتر به آنها اعتماد داشته باشد . قرار نیست که همه به تیم اصلی برسند اما بی تردید در این فصل به طور مثال به جای آلتین توپ که نقشی ندارد و جلوی پیشرفت آکادمی را می گیرد ، می توان بیشتر به جوان ها اعتماد کرد .
آنتونیو رومرو


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» راموس :" پس از این همه فداکاری ، لالیگا خیلی چسبید "

بازیکنان رئال مادرید ، روز دوشنبه ، جام قهرمانی لالیگا را به شهرداری ، شورای شهر و کلیسا بردند . تله مادرید این فرصت را داشت تا با برخی از بازیکنان صحبت کند .
سرجیو راموس ، کاپیتان دوم تیم گفت :" لالیگای پر زحمتی داشتیم . پس از این همه فداکاری ، خیلی چسبید . ما به جلو نگاه می کنیم تا جامهای بیشتری ببریم . " در این باره که اسپرانزا آخیره ، رئیس شورای شهر از آنها خواست که دهمین چمپیونزلیگ را ببرند گفت :" او ما را هل داد که به دهمین چمپیونزلیگ برسیم . شرایط امسال روبراه بود و امیدواریم که سال بعد به آن برسیم . "
استبان گرانرو نیز گفت :" افتخاری است که برای یک سال دیگر ، در این جا هستیم . این اولین لالیگایم است و امیدوارم که آخری نباشد . امیدوارم سال بعد هم به این جا بیایم . " خوزه کایخون نیز به سوار شدنش بر مورینیو در جشن قهرمانی اشاره کرد :" این نشان از اتحاد تیمی دارد و امیدواریم که سال بعد در این جا باشیم و جامهای دیگری را ببریم

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» سه رئالی در لیست تیم ملی پرتغال برای یورو

کریستیانو ، په په و کوئنت رائو از رئال مادرید ، در لیست تیم ملی پرتغال برای یورو در اوکراین و لهستان قرار گرفتند . پرتغال باید در گروه مرگ در مقابل آلمان ، دانمارک و هلند ، قرار گیرد . لیست 23 نفره بدین شرح است :
دروازه بان ها : پاتریسیو ، ادواردو و بتو
مدافعان : ژوائو پریرا ، کوئنت رائو ، برونو آلوس ، په په ، رولاندو ، ریکاردو کاستا و میگل لوپس
هافبک ها : موتینیو ، مارتینس ، میرلس ، روبن مایکل ، کستودیو ، ولوسو
مهاجمان : رونالدو ، پوستیگا ، نانی ، آلمیدا ، کوارسما ، وارلا و نلسون اولیویرا

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» برای شادی روح اموات شانسایی

 

تادنیا دنیاست شانسا نوکرماهاست کریس آقای گلهاست کریم سلطان پاسهاست په په عند دفاهاست کاکا هرکول ماهاست اینا تو





تیم ماست رئال فراتر از یه باشگاست ژوزه عزیزدل هاست پپ توحسرت ماهاست مسی خاک پای ماست شانسا تیم احمقاست !!!

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» عکس تیمی در کلیسای آلمودنا ، آخرین بخش جشن قهرمانی

آخرین بخش جشن رسمی قهرمانی رئال مادرید ، در کلیسای لا آلمودنا رخ داد که تیم با اسقف اعظم مادرید ، روکو وارلا دیدار کرد . کاسیاس و راموس ، دو کاپیتان تیم به همراه فلورنتینو پرز ، جام قهرمانی لالیگا را در یک مراسم کوتاه به کلیسا بردند .
فلورنتینو پرز در سخنرانی خود گفت :" هرگز نا امید نمی شویم . خواسته های ما بی حد و مرز هستند . در این بحران شدید ، این فوتبال است که ابزاری برای هیجان ، نشاط و همدلی است . این گروهی است که بخشی از تاریخ باشگاه ماست . با این روحیه شگرف ، می خواهیم بخشی از جامعه ای شویم که هر روز به ما روحیه می دهد . این باشگاه می خواهد که انسانیت را بخش کند . این جام به ما برای حفظ این رویا ، قوت قلب می دهد . "
پس از آن که بازیکنان با جام عکس گرفتند ، راهی برنابئو شدند تا ناهار صرف کنند .

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» "با اوزیل همه چیز آسان تر است "

در حالی که همه نگاه ها به کریستیانو و کار سختش برای رسیدن به مسی بود ، این اوزیل بود که بازی رئال مادرید را با دو گلی که در راه نزدیک شدن تیمش به رکورد 121 گل زد ، درخشید . او فصلش که در آن تردیدهایی هم وجود داشت را به زیباترین شکل تمام کرد . زمانی بود که از ترکیب محو شده بود و اهمیتش کمتر از آن چیزی بود که لیاقتش را دارد . زمانی بود که مورینیو می خواست که او بهتر باشد .ا ما همه منتظر بودیم تا او بتواند که استعدادهایش را در مسیر صحیحی مورد استفاده قرار دهد .
وقتی بازیکن آلمانی در زمین باشد ، همه چیز آسان تر به نظر می رسد . نشان به آن نشان که در نیوکمپ با پاس دقیقی که به کریستیانو داد ، زمینه ساز گلزنی شد . آن حرکت بود که لالیگا را به رئال مادرید داد . اوزیل ، فصل را با لبخند و دو گل عالی به اتمام رساند . این همان چیزی است که از اوزیل برای فصل بعد هم انتظار می رود

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_114/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_114.jpg



http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_119/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_119.jpg



http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_121/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_121.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» مورینیو :" جشن بس است ، باید به آینده فکر کرد "

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید در طول مراسم بردن جام لالیگا به شورای شهر ، با رئال مادرید تی وی صحبت کرد . مربی پرتغالی گفت که باید هر چه زودتر ، جشن را تمام کرد و آماده فصل بعد شد .
مربی پرتغالی گفت :" از حالا باید به آینده فکر کرد . زمان پایان جشن هاست . امروز همه چیز تمام شد ، بازیکنان به یورو فکر می کنند و من به کارم برای فصل بعد بر می گردم چرا که در رئال مادرید ، استراحت جایز نیست . باید به آینده فکر کرد . "

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» کریستیانو :" آینده از آن ماست "

کریستیانو رونالدو در طول مراسم جشن قهرمانی سی و دومین لالیگا ، خیلی خرسند به نظر می رسید . در طول مراسم حضور در شورای شهر ، بازیکن پرتغالی در مورد اهمیت 100 امتیازی که تیم بدست آورد صحبت کرد و آینده را روشن تر خواند .
کریستیانو گفت :" خیلی مهم است که به 100 امتیاز رسیدیم . خیلی به خاطرش خوشحالیم . فعلا به تیم ملی فکر می کنم و سپس دوباره آماده خدمت به تیم خواهم بود . ما آینده درخشانی داریم چرا که بیشترمان بین 23 تا 27 سال هستیم . آینده از آن ماست . "
په په نیز گفت :" برای آن چه که کسب کردیم ، سخت جنگیدیم . ما یک گروه فوق العاده در طول سال بودیم و همه چیز خودش پیش آمد . امروز خوشحلا هستیم . هواداران همیشه به من محبت هستند . همیشه تلاش کردم که پاسخ محبتشان را بدهم . "
سرجیو راموس نیز برای فصل بعد ، قول داد که بتوانند جامهای بیشتری را ببرند " این یک نشاط بزرگ است . حضور در این جا نشان می دهد که کارمان را درست انجام داده ایم . امیدوارم که سال بعد بتوانیم برگردیم . "


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 

قهرمانی رئال رو بهمه تبریک میگم

 

just real madrid

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» 



»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» تصاویر باشکوه جشن قهرمانی رئال مـــــــــــــــــــــادرید

http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_123/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_123.jpghttp://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_122/LCO/Ies/Gran_fiesta_Santiago_Bernabeu.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_112/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_112.jpg


http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_113/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_113.jpg
http://s5.as.com/recorte/20120513dasdasftb_111/XLCO/Ies/20120513dasdasftb_111.jpg

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» بازی آینده یک بازی دوستانه

Real-Madrid          " منتخب کویت"

                        

 

چهار شنبه،بیست و هفتم  اردیبهشت ماه  1391

ساعت  :  21:45

استادیوم:کیفان

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» برنابئو ، شاهد گلزن ترین فصل تاریخش

مرجع خبری رئال مادرید : روز یکشنبه و پیش از بازی با مایورکا ، همه در انتظار جشن صد امتیاز در لالیگا بودند . رکوردی که یکی از بزرگترین رکورد ها در تاریخ لیگ های اروپایی است . اما از سویی تیم ، این بازی را با بردی پرگل جشن گرفت . 
در حقیقت ، برنابئو شاهد بیشترین گل از سوی رئال مادرید در تاریخش بود . در حقیقت رئال مادریدی که پنجمین قهرمانی در اروپا را برد ، در فصل 60-1959 ، موفق به زدن 102 گل در یک فصل در خانه شده بود اما تیم مورینیو ، توانست که رکورد دی استفانو ، پوشکاش ، خنتو و یارانشان را بشکند . 
تیم مورینیو اما با چهار گلی که به مایورکا زد ، به رکورد 105 گل خانگی در یک فصل رسید که در این زمانه ، رکوردی جاودانه و بی نظیر به نظر می رسد . 


»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» عکس : خود مورینیو هم سپیدپوش شد

مرجع خبری رئال مادرید : برنامه تبلیغاتی رئال مادرید برای سفیدپوش کردن برنابئو ، با استقابل خود خوزه مورینیو همراه شد که این بار با پیراهن سفید به برنابئو آمد .

http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/05/13/futbol/equipos/real_madrid/1336934293_extras_noticia_foton_7_1.jpg

او این بار با کت و شلوار . پیراهن سفید ، به همراه دستیارانش می خواست که از دیدن این بازی لذت ببرد . اخیرا باشگاه ، کلیپی با شعار " سپید بپوش " با حضور کاسیاس ، راموس و رونالدو ، منتشر کرده بود .




»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |
» رئال مادرید 4-1 مایورکا / تعظیم دنیا به سپیدترین ها

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در فستیوالی از گلزنی ، فداکاری و نمایشی دیدنی ، مایورکا را شکست داد ، صد امتیازی شد و تاریخ را در نوردید . 
هواداران رئال مادرید ، از تماشای فوتبالی مثال زدنی که می تواند الگویی برای فوتبال تاریخ مصرف گذشته و ملالت بار برخی تیمها باشد ، لذت بردند و بیش از از همیشه به مادریدیسمو بودنشان افتخار کردند . 
مقابل مایورکا ، کریستیانو ، برایش لذت بردن هواداران مهمتر از هر چیزی بود و می دانست که نیازی به زدن گل برای کفش طلا ندارد ، چرا که او نشان طلایش را از دست هواداران با تشویق شدن هایش گرفته است . او می دانست که نشان طلایی ، لایق کسی است که نیوکمپ را آرام کرده است ، نه کسی که با پنالتی های بی مورد و ثبت شدن گل دیگر بازیکنان به نامش ، به نشان های پوشالی می رسد . 
پس ستاره پرتغالی ، تیم را در اولویتش قرار داد . چندین و چند بار با پاسهای تماشاییش در محوطه جریمه ، نشان داد که بیهوده نیست که برنابئو این قدر شیفته اش است چرا که او تغییر کرده و خود را وقف هواداران رئال مادرید کرده است . 
رئال مادرید ، بازی با مایورکا را طوفانی آغاز کرد . تیم کاپاروس چاره ای به جز فرو رفتن در لاک تدافعی نداشت اما پرواز کریستیانو به محوطه شش قدم و ضربه سرش روی ارسال مارسلو ، بالاخرا این سد را شکست تا رئال مادرید به گل اولش برسد . دقایقی بعد ، این کریستیانو بود که با فداکاری ، پاس خوبی را به هیگوائین داد اما فداکار تر از او ، ال پیپیتایی بود که بر خلاف همه حرفهایی که علیهش زده می شوند و گفته می شود که خودخواه است ، لقمه آماده را در دهان بنزما گذاشت تا بازیکن فرانسوی آسان ترین کار ممکن را انجام دهد و به گل برسد . 
رئال مادرید ، بی محابا حمله می کرد و این باعث شده بود که مایورکا بتواند کمی جلو بکشد . رئال مادرید پس از گل دوم ، کمی عطشش فروکش کرد و می خواست نفسی چاق کند تا آماده نیمه دومی تماشایی تر شود . مایورکا نیز از این فرصت استفاده کرده و بارها از فضاهای خالی پشت سر آربلوا و مارسلو استفاده کرد تا به دروازه رئال مادرید بزند هر چند که تا پایان نیمه دوم توفیقی نداشتند . 
شاید تنها غایب نیمه اول ، گرانرو بود که مشخص نشد که در شبی که جمع همه " زیبا کننده " ها جمع است و هیگوائین و بنزما در کنار هم قرار گرفتند تا دی ماریایی که در هفته های اخیر ، سوهان روح شده بود در ترکیب نباشد ، ال پیراتا می توانست بازی را تماشایی تر کند تا جای خدیرایی را بگیرد که هر چه کند ، باز همان بازیکن متوسطی بود که هست . 
مایورکا در آغاز نیمه اول ، سعی کرد از غفلت رئالی ها استفاده کند و چندین حمله را هم زمینه سازی کرد اما روی ارسال بنزما ، باز هم هیگوائین فداکاری کرد و توپ را برای اوزیل کاشت تا ستاره آلمانی با یک چیپ تماشایی ، دروازه آئواته را بگشاید و نشان دهد که تا او هست ، نیازی به بازیکنانی نیست که جز اسم و سابقه شان ، چیزی برای گفتن ندارند و تنها یک شبح هستند که سایه شان بر سر تیم ، سنگینی می کند . 
اما این پایان کار مسعود نبود ، او می خواست فصل رویاییش را بیش از پیش به رخ بکشد . او که در هر دو بازی مقابل بایرن ، از معدود بازیکنان سرحال بود که هم گل زد و هم پاس گل داد و در نیوکمپ نیز یکی از تماشایی ترین پاس گلهای فصل را داد ، گل چهارم را هم به تماشایی ترین شکل ممکن و روی ارسال مارسلو به ثمر رساند . توپ در گوشه محوطه شش قدم به او رسید تا با ضربه ای دقیق به زاویه مخالف ، زننده گل چهارم بازی باشد . 
البته پیش از گل چهارم ، روی آشفتگی خط دفاع رئال مادرید که تقریبا به هیچ توپی نه نمی گفت ، چوری کاسترو با شوتی سرکش دروازه ایکر را گشوده بود . 
به هر صورت ، مورینیو با این بازی ، حجت را بر خیلی ها تمام کرد . به آلبیول بازی داد تا بگوید که او را می پسندد . به هیگوائین هم بازی داد و حتی در زمان خروجش از زمین ، او را در آغوش گرفت تا نشان دهد که او را هم در برنامه هایش دارد . اما بازیکنانی نظیر کاکا ، جایی در تیمش نداشتند تا مشخص شود که مربی ، دیگر از برخی ها خسته شده و نمی تواند حضورشان را در تیمش ، تحمل کند .
رئال مادرید ثابت کرد که برای قهرمان شدن ، نیازی به لابی بازی ، کمک گرفتن از داوری و ... نیست . بلکه با صداقت و صراحت نیز می توان به آن چه که لایقش هستیم ، دست یابیم .  




»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
ســــــــــــــــــــــلام
رئال
کریستیانو :" وقتی باید خوشحالی کنم ، می کنم "
رئال -منچستر
برد با گل زیبای کریس رونالدو
پایان نیمه اول
خاطره دو اخراج رونالدو در مقابل سیتی
به افتخار شانسلونا
آقای خاص
مربی گرانادا :" باخت به رئال عادی است "
واکنش بزرگان و بازیکنان برتر فوتبال در مورد انتخاب نشدن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن یوفا :
حضور کریستیانو در مراسم تجلیل از کاشفش
**ایکر کاسیاس**
*رونالدو*
په په مقابل بارسا فقط دو خطا کرد و روحیه تیم را افزایش داد
به احترام کریس سکوت و رعایت کنید
"نرم شدن اخلاق مورینیو "
جلوگیری از 3-0 شدن نتیجه توسط داور
رونالدو :" این جام به ما اعتماد به نفس داد "
جکـــــــــــــــــــــــــ سالــــــــــــــــــ
امشب کریستیانو باید به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شود
قهرمانی رئــــــــــــــــــــــــــــال
ده نکته از بازی نیوکمپ
فقط به خاطر په په
الکلاسیکو و بازگشت دوئل مسی - کریستیانو
کریستیانو روی جلد PES 2013
کریستیانو به دنبال گلزنی در نیوکمپ برای چهارمین بازی پیاپی
تصاویر : پودر شدن روسونری ها
رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !
بازی دوستانه رئال
دیدار کریستیانو با یک کودک سرطانی
کریستیانو جایزه " گل 50" به عنوان بهترین بازیکن سال را دریافت کرد
رئال مادرید - بنفیکا
تصاویر رونالدو
کارلوس گونزالس (بازیکن بیسبال) :" عاشق رئال و کریستیانو هستم "
رسیدن کریستیانو در توئیتر به 12 میلیون
کاسیاس
"برنابئو تا ابد برنابئو می ماند "
کریستیانو در صدد ادامه روند صعودی
نقش مودریچ در تسریع راه انتقالش به رئال