ضد مسی
  » رئال مادرید 4-1 مایورکا / تعظیم دنیا به سپیدترین ها

  » آنتی مسی
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 393
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 617220
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
تادنیا دنیاست شانسا نوکرماهاست کریـــــــــــس آقای گلهاست کریم سلطان پاسهاست په په عند دفاهاست کاکا هرکول ماهاست اینا تو تیم ماست رئال فراتر از یه باشگاست ژوزه عزیزدل هاست پپ توحسرت ماهاست مسی خاک پای ماست شانسا تیم احمقاست !!!
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» رئال مادرید 4-1 مایورکا / تعظیم دنیا به سپیدترین ها

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در فستیوالی از گلزنی ، فداکاری و نمایشی دیدنی ، مایورکا را شکست داد ، صد امتیازی شد و تاریخ را در نوردید . 
هواداران رئال مادرید ، از تماشای فوتبالی مثال زدنی که می تواند الگویی برای فوتبال تاریخ مصرف گذشته و ملالت بار برخی تیمها باشد ، لذت بردند و بیش از از همیشه به مادریدیسمو بودنشان افتخار کردند . 
مقابل مایورکا ، کریستیانو ، برایش لذت بردن هواداران مهمتر از هر چیزی بود و می دانست که نیازی به زدن گل برای کفش طلا ندارد ، چرا که او نشان طلایش را از دست هواداران با تشویق شدن هایش گرفته است . او می دانست که نشان طلایی ، لایق کسی است که نیوکمپ را آرام کرده است ، نه کسی که با پنالتی های بی مورد و ثبت شدن گل دیگر بازیکنان به نامش ، به نشان های پوشالی می رسد . 
پس ستاره پرتغالی ، تیم را در اولویتش قرار داد . چندین و چند بار با پاسهای تماشاییش در محوطه جریمه ، نشان داد که بیهوده نیست که برنابئو این قدر شیفته اش است چرا که او تغییر کرده و خود را وقف هواداران رئال مادرید کرده است . 
رئال مادرید ، بازی با مایورکا را طوفانی آغاز کرد . تیم کاپاروس چاره ای به جز فرو رفتن در لاک تدافعی نداشت اما پرواز کریستیانو به محوطه شش قدم و ضربه سرش روی ارسال مارسلو ، بالاخرا این سد را شکست تا رئال مادرید به گل اولش برسد . دقایقی بعد ، این کریستیانو بود که با فداکاری ، پاس خوبی را به هیگوائین داد اما فداکار تر از او ، ال پیپیتایی بود که بر خلاف همه حرفهایی که علیهش زده می شوند و گفته می شود که خودخواه است ، لقمه آماده را در دهان بنزما گذاشت تا بازیکن فرانسوی آسان ترین کار ممکن را انجام دهد و به گل برسد . 
رئال مادرید ، بی محابا حمله می کرد و این باعث شده بود که مایورکا بتواند کمی جلو بکشد . رئال مادرید پس از گل دوم ، کمی عطشش فروکش کرد و می خواست نفسی چاق کند تا آماده نیمه دومی تماشایی تر شود . مایورکا نیز از این فرصت استفاده کرده و بارها از فضاهای خالی پشت سر آربلوا و مارسلو استفاده کرد تا به دروازه رئال مادرید بزند هر چند که تا پایان نیمه دوم توفیقی نداشتند . 
شاید تنها غایب نیمه اول ، گرانرو بود که مشخص نشد که در شبی که جمع همه " زیبا کننده " ها جمع است و هیگوائین و بنزما در کنار هم قرار گرفتند تا دی ماریایی که در هفته های اخیر ، سوهان روح شده بود در ترکیب نباشد ، ال پیراتا می توانست بازی را تماشایی تر کند تا جای خدیرایی را بگیرد که هر چه کند ، باز همان بازیکن متوسطی بود که هست . 
مایورکا در آغاز نیمه اول ، سعی کرد از غفلت رئالی ها استفاده کند و چندین حمله را هم زمینه سازی کرد اما روی ارسال بنزما ، باز هم هیگوائین فداکاری کرد و توپ را برای اوزیل کاشت تا ستاره آلمانی با یک چیپ تماشایی ، دروازه آئواته را بگشاید و نشان دهد که تا او هست ، نیازی به بازیکنانی نیست که جز اسم و سابقه شان ، چیزی برای گفتن ندارند و تنها یک شبح هستند که سایه شان بر سر تیم ، سنگینی می کند . 
اما این پایان کار مسعود نبود ، او می خواست فصل رویاییش را بیش از پیش به رخ بکشد . او که در هر دو بازی مقابل بایرن ، از معدود بازیکنان سرحال بود که هم گل زد و هم پاس گل داد و در نیوکمپ نیز یکی از تماشایی ترین پاس گلهای فصل را داد ، گل چهارم را هم به تماشایی ترین شکل ممکن و روی ارسال مارسلو به ثمر رساند . توپ در گوشه محوطه شش قدم به او رسید تا با ضربه ای دقیق به زاویه مخالف ، زننده گل چهارم بازی باشد . 
البته پیش از گل چهارم ، روی آشفتگی خط دفاع رئال مادرید که تقریبا به هیچ توپی نه نمی گفت ، چوری کاسترو با شوتی سرکش دروازه ایکر را گشوده بود . 
به هر صورت ، مورینیو با این بازی ، حجت را بر خیلی ها تمام کرد . به آلبیول بازی داد تا بگوید که او را می پسندد . به هیگوائین هم بازی داد و حتی در زمان خروجش از زمین ، او را در آغوش گرفت تا نشان دهد که او را هم در برنامه هایش دارد . اما بازیکنانی نظیر کاکا ، جایی در تیمش نداشتند تا مشخص شود که مربی ، دیگر از برخی ها خسته شده و نمی تواند حضورشان را در تیمش ، تحمل کند .
رئال مادرید ثابت کرد که برای قهرمان شدن ، نیازی به لابی بازی ، کمک گرفتن از داوری و ... نیست . بلکه با صداقت و صراحت نیز می توان به آن چه که لایقش هستیم ، دست یابیم .  






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
ســــــــــــــــــــــلام
رئال
کریستیانو :" وقتی باید خوشحالی کنم ، می کنم "
رئال -منچستر
برد با گل زیبای کریس رونالدو
پایان نیمه اول
خاطره دو اخراج رونالدو در مقابل سیتی
به افتخار شانسلونا
آقای خاص
مربی گرانادا :" باخت به رئال عادی است "
واکنش بزرگان و بازیکنان برتر فوتبال در مورد انتخاب نشدن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن یوفا :
حضور کریستیانو در مراسم تجلیل از کاشفش
**ایکر کاسیاس**
*رونالدو*
په په مقابل بارسا فقط دو خطا کرد و روحیه تیم را افزایش داد
به احترام کریس سکوت و رعایت کنید
"نرم شدن اخلاق مورینیو "
جلوگیری از 3-0 شدن نتیجه توسط داور
رونالدو :" این جام به ما اعتماد به نفس داد "
جکـــــــــــــــــــــــــ سالــــــــــــــــــ
امشب کریستیانو باید به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شود
قهرمانی رئــــــــــــــــــــــــــــال
ده نکته از بازی نیوکمپ
فقط به خاطر په په
الکلاسیکو و بازگشت دوئل مسی - کریستیانو
کریستیانو روی جلد PES 2013
کریستیانو به دنبال گلزنی در نیوکمپ برای چهارمین بازی پیاپی
تصاویر : پودر شدن روسونری ها
رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !
بازی دوستانه رئال
دیدار کریستیانو با یک کودک سرطانی
کریستیانو جایزه " گل 50" به عنوان بهترین بازیکن سال را دریافت کرد
رئال مادرید - بنفیکا
تصاویر رونالدو
کارلوس گونزالس (بازیکن بیسبال) :" عاشق رئال و کریستیانو هستم "
رسیدن کریستیانو در توئیتر به 12 میلیون
کاسیاس
"برنابئو تا ابد برنابئو می ماند "
کریستیانو در صدد ادامه روند صعودی
نقش مودریچ در تسریع راه انتقالش به رئال