ضد مسی
  » بنزما :" مورینیو طوری با من صحبت می کند که انگار با پسرش حرف می زند "

  » آنتی مسی
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 407
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 617234
تعداد مطالب : 516
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
تادنیا دنیاست شانسا نوکرماهاست کریـــــــــــس آقای گلهاست کریم سلطان پاسهاست په په عند دفاهاست کاکا هرکول ماهاست اینا تو تیم ماست رئال فراتر از یه باشگاست ژوزه عزیزدل هاست پپ توحسرت ماهاست مسی خاک پای ماست شانسا تیم احمقاست !!!
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» بنزما :" مورینیو طوری با من صحبت می کند که انگار با پسرش حرف می زند "

مرجع خبری رئال مادرید کریم بنزما در مصاحبه با اکیپ در مورد دوران حضورش در رئال مادرید و تغییر شخصیتش گفت :" من آن بنزمایی نیستم که سه سال پیش ، خجالتی و بی حواس بود و به مادرید آمد . حالا یک بازیکن پخته ، آرام ، متین و نیرومند از نظر فیزیکی هستم . از نظر بازیگری و شخصیتی ، پیشرفت کرده ام . "
بنزما می داند که سال اولش ، خیلی مشکل بوده است :" وقتی که سه سال پیش لیون را ترک کردم ، خیلی جوان و خیلی خجالتی بودم . تنها بودم . این اولین باری بود که خانه ام و لیون را ترک می کردم . باید با یک شهر جدید و یک تیم جدید ، هماهنگ می شدم . دچار یک مصدومیت شدم و فشارها رویم خیلی زیاد بود چرا که من را یک ستاره می دانستند و باید آن را اثبات می کردم . "
گذر زمان و حضور خوزه مورینیو ، برای کریم ضروری بود :" حالا امروز یک بازیکن مهم در تیم شده ام و شخصیتم پخته تر شده است . آرام تر ، ساکت تر و نیرومند تر از نظر بدنی شده ام . یاد گرفته ام که در بازیهای بزرگ ، بهتر فشار را کنترل کنم . منتظورم الکلاسیکوها یا بازیهای بزرگ در چمپیونزلیگ است . "
پس از یک فصل بی ثبات زیر نظر پلگرینی ، بنزما احیا شد تا به شرایط امروزش برسد . این بازیکن می گوید :" باید از اعتماد مورینیو تشکر کنم . او با من صحبت می کرد مثل پدری که با پسرش صحبت می کند . در یکی از اولین تمرینات مرا صدا زد و به فرانسوی گفت :" چطوری ؟ امیدوارم بنزمای پارسال را پشت سر بگذاری . " فهمیدم که خیلی به من لطف دارد و قصد دارد که پشتم باشد . او از من خواست که کمی وزنم را کم کنم و ناراحت بود که نتوانسته ام در جام جهانی باشم . او به من گفت که در تمرینات باید خیلی سخت تر تلاش کنم . من هیچ گاه از تلاش دست بر داشتم و حتی وقتی که خوب بازی نمی کردم ، سخت تمرین کردم . بالاخره این تلاش ها ، جواب دادند . "
این مهاجم در مورد تلاشی که در رئال مادرید انجام داد صحبت کرد و گفت که کار فعلیش با کاری که در لیون می کرده قابل مقایسه نیست :" برای این که در رئال مادرید باشی ، باید یک قهرمان باشی . فشار ، دائمی است . در مقابل بهترین تیمها بازی می کنی و نباید ناکام بمانی . فشار به طور روزانه وجود دارد . در رئال مادرید دو برابر تلاشم در لیون ، کار می کنم . "

"رویایم بردن توپ طلاست . "
بنزما می خواهد بهتر شود و به توپ طلا برسد :" مطمئنا این یکی از اهدافم است . تمام بازیکنان باید اهدافی در سرشان داشته باشند . اما پیش از رسیدن به جامهای انفرادی ، جامهای گروهی نظیر لالیگا ، چمپیونزلیگ و کوپا مهم هستند . البته درست است ، رویایم توپ طلاست . "
وی در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی با مسی دارد گفت :" اول این که او در تمامی لحظات در هر بازی حضور دارد . من همیشه در نود دقیقه حضور ندارم . به غیر از آن ، یک تیم حول او می چرخد ... اما به هر حال مسی را دوست دارم ، بازیکن بزرگی است و بازیش را دوست دارم . البته برای بردن توپ طلا باید در تورنمنت های بزرگی نظیر یورو و جام جهانی هم درخشید ."

ذر مورد هواداران رئال مادرید
"رئال مادرید ، ابعاد دیگری دارد . هواداران بی تاب فوتبال هستند . استادیوم فوق العاده است و همه هواداران با پیراهن هایشان به استادیوم می آیند . وقتی که درون زمین هستی و می بینی که 90 هزار نفر پیراهنت را پوشیده اند و نامت را فریاد می زدند ، فوق العاده است . درکش خیلی مشکل است . "

در مورد الکلاسیکو
"دم ورودی هتل ، 5 هزار نفلر منتظرت هستند . باید اتوبوست به شدت مورد حفاظت باشد و وقتی به استادیوم می رسی ، می بینی که هواداران همه جا هستند . دیوانه وار است . پیش از بازی سعی می کنم که تمرکز داشته باشم . فکر می کنم که می توانم در طول بازی ، تفاوت ایجاد می کنم و منتظر فرصتم می مانم . در دربی های زیادی میان لیون و سنت اتین حاضر بودم اما این چیز دیگری است . "

در مورد انتقادات از سال اولش
"در اسپانیا ، همه چیز بزرگنمایی می شود . اگر دو بار اشتباه کنی ، انگار هیچ کاری نکردی . اگر دو گل بزنی ، تبدیل به یک ستاره می شوی . انتقاداتی بودند که آزارم می دادند اما عموما اطرافیانم اذیت می شدند . پدرم ، مادرم ، دوستانم ، وکیلم و ... همچون تشویق ها ، باید انتقادات را هم پذیرفت تا بتوان موفق شد . "

درباره زبان
"همه چیز عوض شد . پس از یک سال و نیم یا دو سال ، به زبان جدید صحبت کردم . حالا تمامی حرفها در رختکن را می فهمم و بهتر می توانم با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم . قبلا وقتی حرف می زدند ، می خندیدم . نمی فهمیدم که مسخره ام می کردند یا نه . در ابتدا گوشه گیر بودم و حالا با همه صحبت می کنم و می خندم . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, توسط کریستیانو رونالدو | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
ســــــــــــــــــــــلام
رئال
کریستیانو :" وقتی باید خوشحالی کنم ، می کنم "
رئال -منچستر
برد با گل زیبای کریس رونالدو
پایان نیمه اول
خاطره دو اخراج رونالدو در مقابل سیتی
به افتخار شانسلونا
آقای خاص
مربی گرانادا :" باخت به رئال عادی است "
واکنش بزرگان و بازیکنان برتر فوتبال در مورد انتخاب نشدن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن یوفا :
حضور کریستیانو در مراسم تجلیل از کاشفش
**ایکر کاسیاس**
*رونالدو*
په په مقابل بارسا فقط دو خطا کرد و روحیه تیم را افزایش داد
به احترام کریس سکوت و رعایت کنید
"نرم شدن اخلاق مورینیو "
جلوگیری از 3-0 شدن نتیجه توسط داور
رونالدو :" این جام به ما اعتماد به نفس داد "
جکـــــــــــــــــــــــــ سالــــــــــــــــــ
امشب کریستیانو باید به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شود
قهرمانی رئــــــــــــــــــــــــــــال
ده نکته از بازی نیوکمپ
فقط به خاطر په په
الکلاسیکو و بازگشت دوئل مسی - کریستیانو
کریستیانو روی جلد PES 2013
کریستیانو به دنبال گلزنی در نیوکمپ برای چهارمین بازی پیاپی
تصاویر : پودر شدن روسونری ها
رئال مادرید 5-1 میلان / بینوایان !
بازی دوستانه رئال
دیدار کریستیانو با یک کودک سرطانی
کریستیانو جایزه " گل 50" به عنوان بهترین بازیکن سال را دریافت کرد
رئال مادرید - بنفیکا
تصاویر رونالدو
کارلوس گونزالس (بازیکن بیسبال) :" عاشق رئال و کریستیانو هستم "
رسیدن کریستیانو در توئیتر به 12 میلیون
کاسیاس
"برنابئو تا ابد برنابئو می ماند "
کریستیانو در صدد ادامه روند صعودی
نقش مودریچ در تسریع راه انتقالش به رئال